maanantai 3. maaliskuuta 2014

Wanhat 2014


Hejsan! Mä en aio taas sanoa kuinka huono bloggaaja oon, mutta mulla on ollu kiireitä. Mä tiedän että oon vähän myöhässä tän wanhojenpostauksen kanssa, mutta hei, parempi myöhään kun ei milloinkaan? ;) Mä tosiaan tanssin wanhat tänä vuonna ja koska tiedän että tästä tulee kuitenki kysymistä niin selvennän nyt heti. Mä tanssin yhden mun kaverin kanssa jolla ei ollut paria! Oon siis vielä peruskoulussa kuitenkin. Ja mun mielestä wanhojen päivä oli aika täydellinen. Mä heräsin viideltä meikkaamaan ja puoli kymmeneltä oltiin peruskoululla tanssimassa. Tanssien jälkeen illasta me käytiin porukalla vielä syömässä ravintolassa ja oli muuten hyvää! :) Wanhojenpäivä meni ohi aivan liian nopeeta, se oli ainoo huono puoli koko hommassa. Ehkä mun nyt onkin pakko mennä lukioon, että saan tanssittua toisen kerran... 

Ps. Tästä näätte meidän oman tanssin! :)

2 kommenttia:

  1. Hitsi sulla on tosi ihania ja laadukkaita kuvia Essi! Voisit vaa useemmin postailla? :) Voitko tehdä sun bd pileistä tehä jonku postauksen? :3

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) ja mulla ei oikein meinaa olla inspistä eikä aiheita mistä postailla, anteeks :/ ja emmä taida :D

    VastaaPoista