maanantai 6. toukokuuta 2013

Middle fingers up if you don't give a fuck

IMG_7593 swagfag IMG_7706 IMG_7693 lolol
Middle fingers up if you don't give a fuck
I'm sick to death of swallowing every single thing I'm fed
Middle fingers up if you don't give a fuck
You think you're changing anything? Question everything.

Muutama hassu päivä enää Bring Me The Horizonin keikkaan. Damn. Mun uudet vansit tuli, niistä kuvia myöhemmin. Anteeks tää tyhmä postaustauko, suoraansanottuna oon ollu aika vittuuntunu viimeaikoina. Nytkään mikään suunnitelma ei tunnu olevan okei iskälle. En jaksa iskää, olkoot kusipää. Vappu oli ja meni, siitä kuvat yläpuolella. Ei me sen kummemmasti juhlittu, eikä se nyt hirveen kummonen ollu. Nooh, ehkä ens vuonna. Alotettiin mun huoneen remontti muka ja nyt tää on vaan kaaos ku porukoita ei jaksa kiinnostaa. Ei niitä kiinnosta millasessa huoneessa mä nukun. Tai elän. Tai oon. Niitä jaksa kiinnostaa mun asiat muutenkaan. Mutta BMTH'n keikkaan on silti enää muutama hassu päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti